Klachten Meldpunt

De Velse GGZ beoogt goede zorg te leveren. Wij monitoren de kwaliteit van onze processen op verschillende manieren. Hiervan zijn meldingen van knel- of verbeterpunten of klachten en belangrijk onderdeel.

Heeft u een klacht, tip of verbeterpunt, vul het formulier hiernaast in. Alvast dank voor uw melding. U ontvangt van ons een bevestigingsemail en laten u op een later tijdstip weten wat wij met uw klacht of verbeterpunt hebben gedaan.

    Met welke processen binnen De Velse GGZ heeft uw klacht te maken?*

    Welke medewerker(s) was of waren direct betrokken bij de calamiteit?

    Alle velden met een " * " zijn verplicht. Wees ervan op de hoogte dat uw klacht niet direct terecht komt bij een behandelaar. Wij hebben een aparte klachtenbehandelaar met (met of voor u) met uw behandelaar in gesprek gaat.

    (**Noem a.u.b. in de omschrijving welke medewerkers betrokken waren bij de klacht)