Calamiteiten Meldpunt

De Velse GGZ beoogt goede zorg te leveren. Wij monitoren de kwaliteit van onze processen op verschillende manieren. Jammer genoeg gaat er heel soms alsnog wat mis. Natuurlijk nemen wij altijd maatregelen om te zorgen dat dit zo zeldzaam mogelijk blijft en om de negatieve gevolgen te minimaliseren.

Als u een calamiteit heeft meegemaakt, vul het formulier hiernaast in. Deze melding wordt zeer serieus genomen . Alvast hartelijk dank voor uw melding, wij begrijpen dat het erg moeilijk geweest kan zijn. U ontvangt van ons een bevestigingsmail en laten u zo snel mogelijk weten wat wij met uw melding hebben gedaan.

Als u direct hulp nodig heeft buiten kantoortijden of in het weekend dan kunt u contact opnemen met de huisartsenpost of met de crisisdienst.

    Is het meer dan één keer gebeurt?*

    Welke medewerker(s) was of waren direct betrokken bij de calamiteit?

    Alle velden met een " * " zijn verplicht.

    (**Noem a.u.b. in de omschrijving welke medewerkers betrokken waren bij de klacht)

    Wees ervan op de hoogte dat uw privacy en identiteit wordt beschermd.
    U zult dus geen negatieve gevolgen ondervinden na aanleiding van het invullen van dit formulier.